Зв'язатися з нами
Проекти

Автоматизація управління рейсами в ERP для логістичного оператора Zammler Казахстан

Клієнт – компанія «Zammler Казахстан».

Zammler Казахстан – частина міжнародної логістичної компанії Zammler Group, що працює в Європі та Азії.

Zammler Казахстан – стратегічний партнер у логістичній екосистемі Kaspi.kz, який забезпечує повний цикл логістичних послуг для зручності клієнтів і бізнесу. Компанія надає надійну та точну доставку: від прийому замовлень у пунктах прийому до транспортування між сімома найбільшими містами Казахстану. Доставка до поштоматів, кур’єрська адресна доставка та широкий комплекс логістичних рішень роблять Zammler Казахстан важливим елементом у системі електронної комерції Kaspi.kz.

У Zammler Казахстан – 150 вантажівок. Усі вони вже були підключені до системи GPS-моніторингу Wialon.

У вантажівок Zammler Казахстан – понад 1 500 рейсів на місяць. Для формування рейсів Zammler Казахстан використовує ERP-систему Zammler Hub.

ПРОБЛЕМА

Диспетчери Zammler Казахстан одночасно працювали у двох програмах:

Постійне перемикання між системами забирало час і збільшувало ризик помилок, уповільнюючи реакцію на відхилення від маршруту.

Клієнту була потрібна гнучка інтеграція двох програм, щоб зменшити навантаження на диспетчерів та автоматизувати контроль виконання рейсів. Компанія Zammler Казахстан проаналізувала пропозиції інтеграторів і зрештою звернулася до UMT. Читайте далі, щоб дізнатися, як ми вирішили поставлене завдання.

РІШЕННЯ

Для автоматизації роботи диспетчерської служби нам потрібно було об’єднати два потоки даних – із Wialon і ERP Zammler Hub.

Автопарк Zammler Казахстан уже був оснащений GPS-трекерами і підключений до системи GPS-моніторингу Wialon. Тому першим кроком стало точне налаштування системи, а саме – формування і коригування геозон. Ми актуалізували розташування складів, точок доставки, контрольних точок і відредагували межі відповідно до фактичних стоянок і зупинок вантажівок. Це створило базу для коректної фіксації виконання рейсів.

Наступним етапом було встановлення та налаштування UMT Connector – сервісу, що зв’язує Wialon із Zammler Hub і автоматизує передавання даних про рейси.

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

Сервіс UMT Connector передає дані між ERP-системою компанії та Wialon для онлайн-моніторингу рейсів.

UMT Connector отримує із Zammler Hub план рейсу, а саме:

Коли вантажівка виходить у рейс, сервіс відстежує її рух через Wialon і фіксує фактичні дані. Вся обробка даних відбувається на стороні UMT Connector, а в Zammler Hub диспетчери одразу бачать необхідну інформацію:

Тепер Zammler Hub автоматично контролює виконання рейсів і формує звіти. Якщо виникають відхилення, система одразу сповіщає відповідального диспетчера або логіста.

Ми не лише зв’язали два незалежні потоки даних за допомогою UMT Connector, а й визначили логіку їх обробки. Це й стало головною складністю проєкту: створити гнучку систему, здатну враховувати нестандартні ситуації на маршруті при інтерпретації даних із Wialon.

«Необхідно було передбачити форс-мажори: сходження автомобіля з маршруту, заміну транспорту, скасування рейсу та багато іншого. Завдяки нашому багаторічному досвіду в автоматизації транспортної логістики та злагодженій роботі команди на проєкті вдалося знайти рішення, які охоплюють усі можливі сценарії в рейсі», – розповідає Ігор Бойко, комерційний директор UMT.

РЕЗУЛЬТАТ

Цей кейс наочно демонструє, як систему GPS-моніторингу можна інтегрувати із внутрішніми системами компанії клієнта, щоб зробити бізнес-процеси ефективнішими, навіть коли замовник і інтегратор знаходяться в різних країнах.
«Ми задоволені першими результатами і продовжимо автоматизацію вантажоперевезень, щоб надавати нашим клієнтам найкращий сервіс» – Андрій Перепелиця, генеральний директор Zammler Казахстан.

Ось ключові покращення від роботи UMT для Zammler Казахстан, які визначив Андрій Перепелиця:

АВТОМАТИЗАЦІЯ ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ

Диспетчерам більше не потрібно перемикатися між різними програмами та вручну вносити дані про виконані рейси. Тепер дотримання графіка контролюється автоматично і в режимі реального часу прямо в ERP-системі компанії – швидше і надійніше, ніж вручну.

ЗРОСТАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ДЛЯ КЛІЄНТІВ

«Оптимізація контролю рейсів вписується в наш постійний процес вдосконалення сервісу для клієнтів, – говорить Андрій Перепелиця. – Це допомагає забезпечувати своєчасну доставку товару, скорочувати час перевезення і швидше реагувати у разі відхилення від маршруту».

ПОКРАЩЕННЯ АНАЛІТИКИ ДЛЯ ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ

У Zammler Казахстан зазначають, що аналітика виконаних рейсів стала швидшою і точнішою: «Ми відстежуємо своєчасність доставки в кожну точку, час рейсу, завантаження і розвантаження, а також інші ключові показники. Це допомагає знаходити доступні нам способи зниження витрат у транспортній логістиці: наприклад, скорочувати перепробіг».

Поділитися

Зв'язатися з нами

    +380675222555

    Служба супроводу
    support@umt.ua

    Відділ продажів
    sales@umt.ua

    Вакансії

      Наша підтримка працює 24/7