Zammler Казахстан – частина міжнародної логістичної компанії Zammler Group, що працює в Європі та Азії. Це стратегічний партнер у логістичній екосистемі Kaspi.kz, який забезпечує повний цикл логістичних послуг для зручності клієнтів і бізнесу. Автопарк Zammler налічує 150 вантажівок, що виконують понад 1 500 рейсів на місяць. Диспетчери Zammler Казахстан доводилось одночасно відстежувати проходження маршруту в Wialon та вручну вводити час прибуття на склад і проходження контрольних точок в ERP Zammler Hub. Постійне перемикання між системами забирало час і збільшувало ризик помилок, уповільнюючи реакцію на відхилення від маршруту.
ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
Першим кроком стало точне налаштування системи, а саме – формування і коригування геозон. Ми актуалізували розташування складів, точок доставки, контрольних точок і відредагували межі відповідно до фактичних стоянок і зупинок вантажівок. Це створило базу для коректної фіксації виконання рейсів.
Наступним етапом було встановлення та налаштування UMT Connector – сервісу, що зв’язує Wialon із Zammler Hub і автоматизує передавання даних про рейси.
Тепер Zammler Hub автоматично контролює виконання рейсів і формує звіти. Якщо виникають відхилення, система одразу сповіщає відповідального диспетчера або логіста.
Ми не лише зв’язали два незалежні потоки даних за допомогою UMT Connector, а й визначили логіку їх обробки. Це й стало головною складністю проєкту: створити гнучку систему, здатну враховувати нестандартні ситуації на маршруті при інтерпретації даних із Wialon.
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?
Сервіс UMT Connector передає дані між ERP-системою компанії та Wialon для онлайн-моніторингу рейсів.
UMT Connector отримує із Zammler Hub план рейсу, а саме:
Коли вантажівка виходить у рейс, сервіс відстежує її рух через Wialon і фіксує фактичні дані. Вся обробка даних відбувається на стороні UMT Connector, а в Zammler Hub диспетчери одразу бачать необхідну інформацію:
Тепер Zammler Hub автоматично контролює виконання рейсів і формує звіти. Якщо виникають відхилення, система одразу сповіщає відповідального диспетчера або логіста.
Ми не лише зв’язали два незалежні потоки даних за допомогою UMT Connector, а й визначили логіку їх обробки. Це й стало головною складністю проєкту: створити гнучку систему, здатну враховувати нестандартні ситуації на маршруті при інтерпретації даних із Wialon.
«Необхідно було передбачити форс-мажори: сходження автомобіля з маршруту, заміну транспорту, скасування рейсу та багато іншого. Завдяки нашому багаторічному досвіду в автоматизації транспортної логістики та злагодженій роботі команди на проєкті вдалося знайти рішення, які охоплюють усі можливі сценарії в рейсі», – розповідає Ігор Бойко, комерційний директор UMT.
Автоматизація диспетчерської служби
Зростання якості послуг для клієнтів
Покращення аналітики для зниження витрат