Задати питання
Проекти

Інтеграція системи UMT з 1С

09.07.2019

Практично кожне підприємство середнього та великого бізнесу користується системою обліку, будь то 1С, SAP або інші ERP системи. Такі програмні рішення дозволяють оптимізувати роботу і легко справлятися з великим інформаційним потоком даних різних відділів компанії. Останнім часом набирає обертів тенденція, згідно з якою компанії прагнуть максимально автоматизувати процеси, пов’язані з управлінням і контролем автопарку і хочуть отримувати доступ до даних системи моніторингу через 1С. Подібна задача може бути вирішена за рахунок інтеграції системи управління автопарком UMT та 1С.

Перспективність і, що важливо, необхідність в розробці цього нового рішення ми бачили давно. Однак активно працювати над реалізацією інтеграції системи UMT та 1С ми почали, багато в чому, саме завдяки зацікавленості з боку наших клієнтів. Згодом питань в цьому напрямку ставало все більше, і ми зрозуміли, що прийшов час діяти, а не розмірковувати про актуальність.

Наше нове рішення дозволяє інтегрувати між собою системи 1С та UMT. У систему обліку без додаткових тимчасових витрат автоматично підтягуються потрібні дані. Наприклад:

Тепер будь-які необхідні дані зі звітів системи UMT по вашому автопарку будуть доступні у вашій системі 1С.

Інтеграція може бути налаштована двома способами: з 1С в систему UMT або з системи UMT в 1С. У першому випадку всі необхідні дані будуть з 1С підтягуватися в систему UMT. Це дозволить диспетчеру вільно і оперативно отримувати доступ до інформації в єдиній системі управління автопарком UMT. Наприклад, дані по автомобілю з прив’язкою до номенклатури вантажу, що перевозиться, вагогабаритних показниках, витратах та іншої важливої ​​інформації. У разі ж, коли інформація з системи UMT передається в 1С, у вікні 1С стають доступні всі необхідні дані для оперативного управління і аналітики.

Інтеграція системи UMT і 1С дозволяє автоматизувати багато процесів і скоротити час на обробку інформації. Зокрема, співробітникам більше не знадобиться вручну заповнювати і перевіряти ще раз «шляхові листи» в 1С, а дані про витрату палива, пробіг, водія, показники додаткових датчиків і багато інших параметрів потрапляють автоматично в облікову систему підприємства. Менеджмент компанії стає ще більш ефективним і оптимізованим, що особливо важливо в умовах гострої нестачі кваліфікованих логістів, диспетчерів або бухгалтерів.

Одна з таких успішних інтеграцій системи UMT з системою 1С клієнта була реалізована для ПАТ «Київхліб». «При реалізації проекту інтеграції 1С та UMT для компанії« Київхліб »перед нами стояло кілька завдань, — розповідає Ігор Бойко, комерційний директор UMT. — Перш за все відділу управління логістикою потрібна була в системі UMT повна оперативна картинка своєчасності доставки на більш як 4 000 торгових точок в Києві і області. При цьому плани маршрутів і графіків створюються в 1С. По-друге, всі дані про пересування транспорту повинні були потрапляти в облікову систему 1С, так як величезна кількість персоналу компанії (а це понад 100 осіб по всіх підрозділах) використовує саме цей інструмент для оперативного управління і обліку потоку товарів. По-третє, нам необхідно було розраховувати фактичний пройдений кілометраж запланованого маршруту, так як найманому транспорту оплачується тариф, в тому числі з прив’язкою до реального пробігу по маршруту ПАТ «Київхліб», а всі пройдені відстані поза маршрутом повинні виключатися. Вручну такий фільтр займав велику кількість часу персоналу і міг призводити до помилок».

Cкріншот «Відображення даних в 1С клієнта по виконанню маршруту автомобілем доставки». Пояснення позначень:

Наші фахівці впоралися з поставленими завданнями і реалізували інтеграцію системи UMT з 1С. Тепер диспетчер ПАТ «Київхліб» завжди бачить реальний стан справ щодо доставки продукції в торгові точки і може оперативно реагувати на позаштатні ситуації. Систематизація даних, в свою чергу, дозволяє компанії заохочувати перевізників і водіїв, які встигають за графіком доставки і, навпаки, проводити профілактичні роботи в тих напрямках, де є збої. В результаті така автоматизація процесів скоротила час роботи персоналу на обробку інформації і найголовніше, підвищила якість доставки та обслуговування клієнтів компанії «Київхліб».

Поділитися

Задати питання





    Відділ комунікації з клієнтами
    +38 (067) 430-72-72
    sales@umt.ua

    Служба супроводу
    +38 (067) 522-25-55
    support@umt.ua

    Вакансії




      Наша підтримка працює 24/7