Від якості обслуговування і технічної підтримки залежить ефект від використання системи телематики. Наша служба підтримки та техніки-інженери працюють 7 днів на тиждень, щоб максимально оперативно обробляти ваші запити і вирішувати будь-які завдання, пов’язані з системою UMT.
Послуги в рамках абонентського обслуговування
Цілодобовий web доступ до системи моніторингу UMT
Мобільний додаток для Android / iOS
Безкоштовні оновлення
Витрати по оплаті GPRS зв’язку
Бібліотека модулей
Час реакції на запит до 1 години
Курс навчання по налаштуванню та використанню системи UMT
Аналіз даних і рекомендації по експлуатації парку техніки
Зберігання даних на серверах 400 днів
Послуги в рамках сервісного обслуговування
Гарантія 24 місяці на обладнання та роботи
Підмінний фонд обладнання
Виїзд для сервісних та ремонтних робіт
Повна сервісна, інформаційна та технічна підтримка користувачів у будь-якій точці України
Додаткові опції до абонентського обслуговування
Google мапи. Використання Google мап: Streets, Satellite, Traffic, Physical, Map Maker Hybrid, Map Maker, Hybrid
API. Використання API для інтеграції з іншими обліковими системами підприємства (1С, TMS, ERP та інші)
Роумінг. Онлайн передача даних за кордоном
Модулі: маршрутизація, технічне обслуговування, Eco driving, тахографія, агромодуль, управління пасажирськими перевезеннями, управління виїзними співробітниками
Персональний менеджер. Закріплений за клієнтом персональний менеджер служби супроводження (послуга надається при підключенні від 30 од. об’єктів)