Будь-який транспортний засіб має потребу в регулярній профілактиці і обслуговуванні. Якщо вчасно не провести ТО або не виявити заздалегідь критичний стан будь-якої деталі, це призводить до незапланованих простоїв, непередбачуваним витратам на ремонт, зниження ресурсу техніки і підвищує ризик аварійності.
Спланувати і проконтролювати сервісні роботи по вашому автопарку можна за допомогою динамічного відстеження графіку ТО і сервісів. Такий функціонал доступний в модулі техобслуговування системи UMT.
Модуль техобслуговування — це програмний продукт, до якого мають доступ користувачі системи управління автопарком UMT.
Додаток пропонує облік всіх типів робіт, послуг і запчастин, а також витрат на кожну деталь, автомобіль і навіть пройдений кілометр. Модуль покаже, які типи робіт проходять в підконтрольних автопарках, з якою періодичністю і у скільки це все вам обходиться.
У системі UMT ви побачите:
Вся ця інформація доступна в списку об’єктів і по кожній машині в автопарку.
Керуючий автопарком бачить, що належить зробити, коли, які запчастини використовувати, скільки це коштує і який результат. Коли Сервіс призначається для техніки — виконання цих робіт реєструється в системі.
Інтервал можна сприймати як шаблон для груп робіт, які потрібно реєструвати для однієї або декількох машин з певною періодичністю. Функція Інтервалу — автоматично створити Сервіс та повідомити про це керівника автопарка, який відправляє машину на СТО і контролює роботи.
Про всі сервіси: створені, прострочені, виконані та відхилені — розкажуть повідомлення. У них ви не тільки побачите, що сталося, але і зможете швидко перейти до сервісу — перевірити, відредагувати, змінити статус або просто переконатися, що все йде за планом.
Менше помилок: актуальна інформація про техніку, яка вже простоює або найближчим часом відправиться на СТО дозволяє мінімізувати збої у виробничому процесі і своєчасно планувати техніку як для виконання робочих завдань, так і для сервісу.
Зниження непередбачуваних поломок: своєчасне ТО дозволяє заздалегідь попередити поломку техніки і знизити ризики аварійності. Як наслідок скорочуються витрати на ремонти, незаплановані прости, підвищується доступність техніки та безпека учасників дорожнього руху.
Зниження експлуатаційних витрат: аналіз витрат і тимчасових витрат на сервіс дозволяє виявляти точну картину з обслуговування техніки, зафіксувати заплановані простої з вини постачальників або персоналу.
Виходячи із завдань проекту та характеристик транспортних засобів ми підбираємо необхідне телематичне обладнання, яке встановлюють техніки UMT.
GPS-термінал
CAN-шина
Паливні датчики
Підключившись до системи управління автопарком UMT, ви отримуєте можливість зв’язати всі дані про роботу вашого автопарку в єдину IТ-екосистему і автоматизувати процеси.
Аналізуючи ці показники, ми знаходимо можливості зростання вашого бізнесу і впроваджуємо їх. На виході ви отримуєте конкретні фінансові ефекти за рахунок скорочення витрат на утримання автопарку, мінімізації ручної роботи і більш економної експлуатації техніки.
Система управління автопарком UMT
Модуль контроля техобслуговувания
Повний контроль за технічним станом автопарку
Зниження витрат на утримання транспортних засобів
Своєчасна доставка
Поліпшення іміджу компанії