Задати питання
Проекти

Автоматизація АЗС та паливозаправників

Облік надходження, зберігання та заправок паливом на відомчих АЗС і паливозаправники – невід’ємна частина процесу управління корпоративним автопарком.

Підприємства, у яких є власний склад ПММ і паливозаправники приходять до необхідності автоматизації процесу заправки та обліку руху палива по всьому ланцюжку паливороздачі: паливно-роздавальні колонки (ПРК) – паливозаправник – техніка – облік. Часто махінації з паливом відбуваються вже на етапі заправки, коли частина зазначеного в документах обсягу не заливається в бак корпоративного транспорту або заправляється «ліва» техніка. Інша поширена проблема – це необхідність утримувати заправника, який веде первинну звітність по заправкам в паперових журналах. У кращому випадку дані по заправкам надходять в окрему IT систему від АЗС, але ніяк не пов’язані з ERP системою підприємства (1С) або системою телематики автопарку, де фіксується факт отримання палива в бак транспортного засобу, витрати і залишки в баках. Все це призводить до помилок, додаткових витрат часу на перенесення даних в ERP систему (1C) і паливному шахрайству з боку недобросовісного персоналу або постачальників. У підсумку, бізнес зазнає серйозних прямих і непрямих грошових втрат.

Але можна по-іншому, де видача палива відбувається тільки по картковій системі авторизації, а всі дані фіксуються автоматично і передаються онлайн виключаючи в обліку вплив людини.

 

Рішеня UMT для відомчих АЗС та паливозаправників

 

Фахівці UMT розробили адаптивне рішення, яке дозволяє підключати та автоматизувати будь-які типи ПРК і паливозаправників. Адже в багатьох автопарках ще та «солянка» використовуваного обладнання для зберігання і роздачі палива.

Всі типи відомчих ПРК і паливозаправників ми умовно розділили на 3 типи:

1. Заводська вітчизняна: Славутич, Shelf, Petroline та інші. Такі ПРК зустрічаються на комерційних АЗС, але все частіше заводським ПРК віддають перевагу підприємства з власним складом ПММ.

2. Заводська імпортна. Зустрічаються на різних підприємствах, які, як правило, були закуплені б/у з Європи або у разових постачальників. На подібні типи ПРК зазвичай відсутня будь-яка документація, що значно ускладнює обслуговування та калібрування таких ПРК.

3. Заводська СРСР. Такі ПРК зустрічаються практично скрізь, десь у вигляді металобрухту, а десь реально ще працюють. Мають велику популярність і донині на паливозаправники (бензовози) в комплекті з стрілочними лічильниками ШЖУ-25 і ШЖУ-40.

Щоб вирішити задачу кожного клієнта індивідуально, у нас існує 3 шляхи:

1. Підключення. Ми підключаємося до штатної електроніки або збираємо конструктор для механіки. Клієнт в результаті отримує дані в системі UMT зі встановленою на ПРК точністю: кому, скільки і коли видано палива. Найбільш часто застосовується для заводських ПРК.

2. Модернізація. Частково замінюємо блок управління ПРК і підключаємо до системи UMT. У такому випадку клієнт отримує додаткову можливість калібрування і налаштування ПРК. Найбільш часто застосовується для ПРК «заводська імпортна».

3. Переобладнання. Заміна блоку управління ПРК, лічильника, крана (пістолет), монтаж і підключення додаткових пристроїв, таких як: ПЗС (пристрій знімання сигналу) і електромагнітних клапанів. В даному випадку клієнт отримує обслуговану та налаштовану ПРК з функціоналом як у заводської, але за меншу вартість. Найбільш часто застосовується для ПРК типу «заводська СРСР».

А далі починається автоматизація і цифровізація. В системі UMT будуть моментально відображатися достовірні дані по заправкам, а необхідність в заправнику і веденні паперової заправної відомості відпадає. Дані по заправкам і отримання палива фіксуються автоматичний і так само автоматично можуть передаватися в 1С.

Як відбувається заправка на автоматизованих ПРК і паливозаправники?

  1. Кожному водієві видається RFID карта або брелок, яка вноситься в систему UMT і є частиною ідентифікації при заправці.
  2. Для того, щоб заправитися водій самостійно прикладає карту в зчитувач, вказує обсяг палива для заправки і натискає кнопку “старт”. При цьому, карта водія повинна бути внесена в систему UMT. Без цього ПРК не видасть паливо.
  3. Далі ПРК видає необхідну кількість палива. Після заправки водій забирає свою картку.

Показники, які автоматично потрапляють в систему UMT або 1С:

Додатково можуть фіксуватися дані по заправляється техніці:

 

Система управління автопарком

Підключившись до системи управління автопарком UMT, ви отримуєте можливість зв’язати всі дані про роботу вашого автопарку в єдину IТ-екосистему і автоматизувати процеси.

Аналізуючи ці показники, ми знаходимо можливості зростання вашого бізнесу і впроваджуємо їх. На виході ви отримуєте конкретні фінансові ефекти за рахунок скорочення витрат на утримання автопарку, мінімізації ручної роботи і більш економної експлуатації техніки.


Система управління автопарком UMT

Автоматизація шляхового листа

Інтеграція з ERP-системою

Інтеграція з АЗС

Проблеми

Проблеми і рішення

Махінації з паливом

Повний контроль розподілу і витрати палива на підприємстві

Проблема

Рішення

Відсутність пов'язаних даних по руху палива

Єдина база даних про роботу автопарку

Проблема

Рішення

Рішення

Повний контроль розподілу і витрати палива на підприємстві

Єдина база даних про роботу автопарку

Звіт руху палива на АЗС в системі управління автопарком UMT

Використовуйте RFID карту або брелок ідентифікації водія

Результати впровадження системи UMT

Скорочення махінацій з паливом

Автоматизація і прозорий контроль руху палива на підприємстві

Зниження витрат на ПММ

Зниження витрат на утримання автопарку

Поговоримо про справу?







    Задати питання





      Відділ комунікації з клієнтами
      +38 (067) 430-72-72
      sales@umt.ua

      Служба супроводу
      +38 (067) 522-25-55
      support@umt.ua

      Вакансії




        Наша підтримка працює 24/7