Задати питання
Проекти

Інтеграція з паливними картами АЗС: АМIC

22.09.2020

Паливні картки досить часто використовуються компаніями з автопарком для заправки автомобілів, у яких немає власної АЗС. Даний спосіб дешевше і зручніше, ніж використовувати талони або заправку за готівку. Також багато автопарків використовують різні паливні датчики і GPS системи на транспорті для контролю витрат палива. Але, як правило, особистий кабінет від АЗС ніяк не пов’язаний з системою GPS моніторингу. Класична ситуація, коли диспетчер або бухгалтер перед закриттям шляхового листа подовгу звіряють та зводять вручну дані з видачі палива на АЗС з заправками автомобілів і витратою за даними із системи моніторингу автотранспорту. Це неприємна рутинна праця, в якій нерідкі помилки. Адже паливні контролі — це не тільки припинення зливів.

Недобросовісні водії або оператори АЗС, особливо у відсутності належної системи обліку руху палива на підприємстві, можуть впроваджувати різні махінації, наприклад такі:

Останній пункт несе подвійні втрати для компанії, особливо для автопарків, що складаються з сучасних моделей автомобілів. Крім прямих грошових втрат, заправка низькосортним паливом негативно впливає на ресурс роботи двигуна і паливної системи. Іншими словами, перший раз ви втрачаєте 5-10 гривень на 1-му літрі дешевого палива, яке заправляється за фактом, замість заправки за паливними картками на перевірених АЗС. А другий раз ви втрачаєте на передчасному ремонті паливної системи. Причому це не обов’язково відбувається моментально. Може знадобитися деякий час, щоб шкідливі речовини роз’їли деталі. І тоді поїздка в автосервіс і простій транспорту обійдеться в кілька тисяч євро. Наприклад ремонт паливної системи на вантажівці Scania R450 коштує від 1 500 євро і займає мінімум 2 дні. Простій кожного дня такого тягача коштує автопарку 500 євро, отримуємо 2 500 євро втрат.

Для того щоб полегшити роботу диспетчерів і підвищити паливну ефективність в автопарках ми розробили спеціальне рішення — ІНТЕГРАЦІЯ З ПАЛИВНИМИ КАРТКАМИ, яке дозволяє автоматизувати процес обліку палива на підприємстві, виявляти будь-які невідповідності і визначати порушення.

МОЖЛИВОСТІ АНАЛІТИКИ:

 

Звіт по наскрізному  аналізу руху палива 

ЕФЕКТИ. Інтеграція системи управління автопарком UMT з паливними картами АЗС дозволяє істотно скоротити час на обробку шляхових листів і знизити загальні паливні витрати в автопарку завдяки:

З нашого досвіду, навіть при використанні паливних датчиків (датчиків рівня палива або датчиків витрати палива) в автопарку, інтеграція системи моніторингу техніки з паливними картами дозволяє додатково знизити витрати на ПММ і обслуговуючий персонал ще на 10 – 15% + скоротити непередбачені витрати на ремонт паливної системи і знизити простої техніки.

На сьогоднішній день інтеграція підтримується з мережею АЗС АМIC, а найближчим часом з системою UMT будуть інтегровані інші мережі заправок. Якщо ваша компанія є клієнтом UMT і використовує паливні карти АМIC, ви можете звернутися до відділу продажів sales@umt.ua або в службу супроводу support@umt.ua для активації функціоналу по інтеграції з паливними картами АМIC. Якщо ви використовуєте паливні карти іншого оператора АЗС і хотіли б інтегрувати їх в систему управління автопарком UMT, ви також можете звернутися в наш відділ продажів для реалізації подібного функціоналу.

Поділитися

Задати питання





    Відділ комунікації з клієнтами
    +38 (067) 430-72-72
    sales@umt.ua

    Служба супроводу
    +38 (067) 522-25-55
    support@umt.ua

    Вакансії




      Наша підтримка працює 24/7