Задати питання
Проекти

Модель впровадження системи управління автопарком UMT

Ми завжди говоримо, що працюємо тільки з компаніями, які орієнтуються на результат і для яких Телематика — це не просто стеження і контролі свого транспорту.

Ми завжди говоримо, що працюємо тільки з компаніями, які орієнтуються на результат і для яких Телематика — це не просто стеження і контролі свого транспорту. Саме такі підприємства в період кризи проявляють себе абсолютно іншим чином, вони не шукають шляхи, як зменшити ризики, не “завмирають в очікуванні, коли все налагодиться”, а рішуче діють: змінюють підходи в роботі, автоматизують процеси, впроваджують інновації. Загалом, роблять все для того, щоб не просто залишитися на плаву, а стати краще і бути лідерами своєї галузі. Працюючи з такими компаніями, ми сформулювали нашу комплексну модель впровадження системи управління автопарком, в якій дотримуємося логічної послідовності:

На прикладі одного з недавніх проектів, ми хочемо продемонструвати основні принципи даної моделі:

1. ДІАГНОСТИКА ТА АУДИТ БІЗНЕС – ПРОЦЕСІВ

Співпрацю з клієнтом ми починаємо з діагностики та аудиту бізнес-процесів компанії. Даний етап — це фундамент проекту по впровадженню телематики, адже без ретельного вивчення поточного стану справ неможливо повноцінно визначити:

За підсумками діагностики ми визначаємо основні напрямки процесів, пов’язаних з роботою транспорту, які вимагають покращень, детально фіксуємо проблемні точки, визначаємо чітко технічне завдання і розраховуємо економічний ефект від впровадження системи. Наприклад опрацьовуються такі напрямки:

2. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ЗМІН

На підставі проведеної діагностики розробляється проект змін у компанії. Ми часто говоримо, що впровадження транспортної телематики не може обмежуватися закупівлею датчиків або налаштуванням функціоналу програмного забезпечення. Система дає якісь дані, звіти та цифри, але вся сіль в тому, ЯК ви ці цифри будете використовувати в своєму бізнесі. Саме тому, ми підходимо до впровадження системи UMT, як до проекту цифрової трансформації бізнесу нашого замовника, але це не про цифри і технології. Це про смисли, про зміни підходів і людей. Про прийняття рішень і безперервне поліпшення на підставі цифр.

Проект впровадження системи управління автопарком UMT включає наступні блоки:

3. ПОСТАВКА ТА МОНТАЖ ОБЛАДНАННЯ

Далі, апаратна частина. Виходячи із завдань проекту та технічних характеристик транспортних засобів + стаціонарних об’єктів (це можуть бути відомчі АЗС, пропускні пункти, вагові, дизель-генератори, склади і т.д.), ми підбираємо необхідне телематичне обладнання. По суті, це і є інтернет речей (IoT), про який так модно зараз говорити. За допомогою датчиків та інтернету ми підключаємо транспорт в IT-екосистему підприємства і оцифровуємо ряд фізичних процесів в роботі автопарку і персоналу. Для наочності, наведемо як приклад той же проект:

4. ВПРОВАДЖЕНН ЗМІН

Після підключення необхідного обладнання, до роботи приступають наші фахівці з впровадження. Грунтуючись, перш за все, на аналізі бізнес процесів і завданнях клієнта, вони формують необхідну IT-екосистему в зв’язці зі змінами в методах контролю та управління автопарком. Простіше кажучи, на даному етапі, ми спільно з замовником міняємо бізнес-процеси, які вимагали поліпшень, і під ці зміни накладаємо використання цифри, одержуваної від телематичного обладнання. Таким чином, ми “вичавлюємо” для замовника максимум користі від використання системи. На цьому етапі робляться налаштування системи UMT, спеціалізовані розробки і інтеграції, проводиться навчання персоналу і звичайно, доводиться протидіяти саботажу. При всій схожості у багатьох бізнесів проблематики і завдань, роботи, як правило, дуже індивідуальні. Знову ж таки, в нашому крайньому проекті, впровадження складалося з таких етапів:

5. СУПРОВОДЖЕННЯ

Після виконання основної фази робіт по впровадженню ми не залишаємо клієнта наодинці. Система транспортної телематики, як живий організм, який потребує постійного догляду, підтримки та розвитку, інакше вона тихо і непомітно “помре”. Будь-які питання пов’язані з встановленим обладнанням, налаштуваннями системи, IT доробками, вирішуються в рамках подальшого обслуговування замовника. Також, за клієнтом закріплюється персональний менеджер технічного супроводу.

Ось все начебто просто і логічно, але в дійсності, поки так готові працювати далеко не всі компанії в Україні, які запускають систему моніторингу автопарку. Багато упускають основи і приступають відразу ж до технічної частини, часто нею і обмежуючись. Але результат залежить не тільки від установки датчиків, це всього лише інструмент оцифровки. Якість і комплекс робіт з впровадження та супроводу є ключовим фактором успіху проекту запуску транспортної телематики. У будь-якому випадку, якщо мета отримати конкретні результати в грошах, а не просто витратити гроші на інноваційні залізяки або гарний софт, хтось повинен робити цю роботу. І по суті, кожен замовник власним вибором і власними підходами сам визначає який розмір економічних ефектів від впровадження системи він отримає.

Що стосується нас, ми не відвантажувачі датчиків і не продавці доступів до програми GPS-моніторингу, а працюємо з замовниками на результат. Комплексно, поетапно, довго і методично. Так складніше, але ми вже не раз переконувалися, тільки завдяки такому підходу до впровадження системи транспортної телематики, замовник може отримати максимальні фінансові ефекти = максимальну економію і максимальне зростання продуктивності. Які, до речі, так сильно зараз потрібні кожному підприємству, що використовує власний або найманий парк техніки.

Ігор Бойко, комерційний директор UMT

Поділитися

Задати питання





    Відділ комунікації з клієнтами
    +38 (067) 430-72-72
    sales@umt.ua

    Служба супроводу
    +38 (067) 522-25-55
    support@umt.ua

    Вакансії




      Наша підтримка працює 24/7