Компанія «Партнер Дистрибьюшн» — один з лідерів дистрибуційного сектора FMCG в Україні, з розподільними центрами в Львові, Вінниці, Києві, Херсоні, Миколаєві та Дніпрі.
Для того щоб свіжі товари і продукти вчасно потрапляли на полиці магазинів, Партнер Дистрибьюшн використовує власний автопарк доставки. Щодня на маршрути виїжджають понад 300 одиниць вантажних автомобілів.
А для того щоб підвищити рівень клієнтського сервісу та автоматизувати роботу транспортної логістики, керівництвом компанії було прийнято рішення замінити застарілу систему GPS моніторингу на сучасну і комплексну систему управління автопарком.
ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
Ми провели діагностику діючих процесів управління автопарком і визначили основні напрямки проекту:
Херсонський автопарку компанії «Партнер Дистрибьюшен» вже обладнаний GPS трекерами і датчикам рівня палива. Це дозволить контролювати рух ПММ і роботу автопарку в цілому.
Окремим завданням було організація контролю співробітників, які використовують особистий транспорт в робочих цілях: відрядження, зустрічі і т.д.
Витрати на подібні поїздки працівникам компенсує компанія. Щоб розуміти суму компенсації потрібно знати, скільки машина “наїздила” у відрядженні. На цьому етапі виникали певні складності. У стандартній ситуації, при установці GPS терміналу, прилад вважає загальний пробіг: у трекера і у системи немає “розуміння”, де потрібно фіксувати один пробіг, а де — інший. Ми запропонували рішення, яке дозволяє фіксувати відрядження і загальний пробіг окремо. Дані потрапляють в систему UMT без участі диспетчера. Все що потрібно — натиснути кнопку на приладі на початку і в кінці відрядження і трекер буде фіксувати потрібний пробіг.
Зниження витрати палива на 10%
Повний контроль автопарку компанії в онлайн режимі
Підвищення дисципліни співробітників