Технічна підтримка надається двома мовами: українською та російською з використанням наступних каналів зв’язку:
Електронна пошта: support@umt.ua — найбільш пріоритетний спосіб зверненн.
Телефон: +38 (067 )522-25-55/+38 (044) 344-78-25.
Месенджер Viber на номері +38 (067) 522-25-55 —нижчий пріоритет.
Графік прийому та обробки звернень
Технічна підтримка надається за наступним графіком:
Понеділок – п’ятниця з 9:00 до 18:00
Субота з 9:00 до 17:00
Виїзне технічне обслуговування надається за індивідуальним графіком, попередньо узгодженим з клієнтом.
Правила звернення до служби супроводу клієнтів
При першому зверненні до служби супроводу UMT, користувачу необхідно зареєструватися в системі управління зверненнями ServiceDesk.
Для реєстрації необхідно надіслати листа на електронну пошту support@umt.ua, в якому вказати:
Юридичну назву організації
П.І.Б. користувача
Електронну адресу, з якої будуть відправлятися звернення
Контактний номер, з якого планується звертатися телефоном або через месенджер
Займана посада
Після виконання реєстрації на вашу електронну адресу прийде відповідний лист-повідомлення про успішну реєстрацію користувача в системі керування зверненнями ServiceDesk. Вказаний номер телефону та email будуть додані до списку контактів клієнтів та організацій.
Щоб ваше звернення було оброблено коректно та максимально оперативно, рекомендуємо дотримуватись наступних правил:
У кожному зверненні може бути поставлене лише одне питання. Якщо питань більше, необхідно створити окреме звернення.
Створення та надсилання звернень має здійснюватися із зареєстрованої електронної адреси.
У полі “Тема листа” коротко опишіть суть питання.
У листі вкажіть наступне:
назва облікового запису або ім’я користувача в системі UMT, яке знаходиться у верхньому правому куті сторінки сайту www.gps.umt.ua
Докладно опишіть питання у форматі: «що сталося, де сталося, коли сталося і за яких обставин».
Наявність скріншотів/графічних файлів може суттєво прискорити час вирішення питання.
Фінансові питання та питання щодо активації/деактивації пристроїв вирішуються виключно при зверненні електронною поштою.
Після вирішення питання користувачеві може бути надіслано листа із запрошенням оцінити якість роботи спеціаліста: поставити оцінку або написати коментар.
У разі потреби ви можете зв’язатися з керівником служби супроводу клієнтів електронною поштою: r.garmash@umt.ua.
Послуги та терміни виконання
Тип звернення
Термін виконання
Відповідь на звернення по email/телефону/Viber
До 2 годин
Вирішення питання, не пов’язаного з фізичною поломкою обладнання
До 8 годин
Ремонт чи відновлення фізичної поломки обладнання
До 14 робочих днів з моменту звернення
Вартість:
Входить до абонентського обслуговування
Поділитися
Поговоримо про справу?
Задати питання
Відділ продажів
+38 (067) 430-72-72
sales@umt.ua
Служба супроводу
+38 (067) 522-25-55
support@umt.ua