Шановні потенційні замовники, для того, щоб наші з вами зустрічі проходили для вас найбільш продуктивно та корисно, будь ласка, дотримуйтесь таких рекомендацій:
1. 20 хвилин підготовки заощаджує десятки годин зайвих обговорень та непотрібної роботи. Підготуйте необхідну інформацію про вашу компанію, транспортну інфраструктуру, якою користуєтесь, побажання та завдання згідно з отриманою від нас анкетою- опитувальником. Чим чіткіше ви сформулюєте своє бізнес-завдання чи проблематику, тим швидше ми підберемо оптимальний, саме для вас, комплекс рішень. Без попередньо отриманої анкети- опитувальника ми не проводимо зустрічі, консультації, розрахунки комерційних пропозицій чи презентації наших послуг.
2. Формулюйте цілі у грошах. Основна мета будь-яких автоматизацій, запуску софту чи установки датчиків контролю в автопарку – це гроші, тобто, підвищити прибуток вашого бізнесу за рахунок зниження витрат та підвищення прибутковості без втрати якості робіт та персоналу. Проекти йдуть набагато ефективніше, коли ми погоджуємо з замовником цілі в грошах, тоді фокус уваги основних учасників спрямований на результат, а не на процес.
3. Визначтеся, вам потрібні медпрепарати чи лікар? Ми не продаємо суто GPS-датчики або доступ до софту за принципом, як в аптеці – беріть, що хочете і розбирайтеся далі самі. Ми надаємо набір послуг на базі технологій телематики та спеціалізованих IT-систем. А GPS-датчики та софт використовуємо, як інструменти для вимірювання фактичних показників роботи вашого персоналу та техніки, автоматизації процесів або, як роботизованих помічників, що в результаті допомагає вам (разом з нами) досягати поставлених цілей та отримувати заплановані фінансові ефекти. Тому не просіть розповісти про ВСЕ, що у нас є. Навіть суто під вашу галузь у нас всього так багато, що знадобляться десятки годин зустрічі, щоб показати повний асортимент наших напрацювань, рішень, методів, кейсів, інструментарію та обладнання, а це не потрібно ні вам, не нам. Найкраще відштовхуватися від ваших побажань, завдань чи проблематики. Найбільш ефективна модель відносин із замовником у нас виходить тоді, коли до нас звертаються як до лікаря, а не як до торговців з аптечного ринку. Такий підхід значно прискорює процес впровадження рішень (лікування) та збільшує розмір фінансових ефектів для вас (ступінь та швидкість оздоровлення). Якщо ви шукаєте GPS-аптеку або торговця IT-таблетками, то це точно не до нас.
4. Постачання IT-рішень для бізнесу – це, насамперед, інтелектуальна послуга. Враховуйте, що будь-яку IT-систему для покращення бізнесу чи цифровізацію автопарку не можна просто купити як коробковий продукт, встановити та забути про неї. IT для бізнесу можна лише впровадити. Адже кожен бізнес унікальний та безперервно змінюється, як живий організм. Весь процес впровадження IT-рішень схожий на лікування людей: спочатку обстеження, далі діагноз, потім індивідуальне лікування, а потім постійна підтримка досягнутих результатів та покращення. Тому, варто спочатку визначитися з вимогами до інтегратора, який зможе якісно виконувати вам комплекс потрібних послуг, а вже потім підбирати датчики або софт.
5. Не плануйте зробити все одразу. Не варто лікувати відразу все в компанії, навіть якщо скрізь сильно запущено і дуже болить. В такому разі, швидше за все, нічого не вдасться зробити. Насамперед, через вашу неготовність впроваджувати всі ці поліпшення, автоматизацію, підвищення продуктивності, покращення клієнтського сервісу, розумне зниження витрат, підвищення безпеки або будь-які інші зміни одразу. Ми пропонуємо крок за кроком. Поетапно і постійно досягати маленьких перемог набагато краще, ніж планувати велику блискавичну перемогу, яку ви ніколи не побачите.
6. Готуйтеся грати у довгу. Бізнес-зміни на краще не даються швидко або по кнопці, будьте готові до марафону і не сподівайтеся на легкий спринт. Плюс, крім початкового завдання, завжди є що ще покращувати, автоматизувати або оптимізувати завтра та післязавтра, адже вимоги ваших клієнтів та ринку постійно зростають, додаються нові правила та стандарти роботи у кожній сфері. Саме тому, з кожним нашим клієнтом ми вибудовуємо довгострокові відносини і цього ж очікуємо у відповідь.
7. Спочатку стратегія, а тактика після. Для успішної цифровізації та автоматизації роботи парку техніки вам важливо мати спільне бачення розвитку свого бізнесу хоча б на 5-10 років вперед. Тому ми виробляємо тактику: яким має бути ваш автопарк або транспортна логістика завтра, як вона повинна працювати, керуватися і відповідно що/як/чим вимірюватися. Які ваші стратегічні цілі? Якщо у вас немає чіткої відповіді на це питання, створіть таку стратегію або зверніться до спеціалістів. А тільки потім починайте шукати та впроваджувати якісь рішення, софти або датчики для керування автопарком. Починайте з найголовнішого для вашого бізнесу.
Посилання на корисний матеріал для кожного потенційного замовника транспортної телематики – ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕМАТИКИ. ЧОМУ НЕ ЗЛІТАЄ.