Зв'язатися з нами
Проекти

Інтеграція 1С та UMT: як отримати максимальний ефект

05.03.2020

Облікову систему 1С використовують понад 300 тисяч українських компаній. “Це зручний інструмент для обліку фінансових операцій і діяльності підприємства” — так цю програму сприймає більшість. Але, насправді, функціонал системи набагато ширше, ніж просто засіб для базових бухгалтерських завдань, а в зв’язці з іншими софтами та додатками, її можна автоматизувати для вирішення десятків бізнес-завдань, скоротити час на їх виконання і мінімізувати помилки.

Тому, сьогодні ми хочемо розповісти про можливості інтеграції 1С та телематики UMT. Для кого це актуально? Що це дає клієнтові і як це працює?

Почнемо з основного, яким чином реалізовується інтеграція телематики і облікової системи?

Для інтеграції з 1С ми використовуємо гнучкий і ефективний, структурований програмний інтерфейс додатків — REST API, за допомогою якого можна взаємодіяти з будь-якими програмним забезпеченням.

На першому етапі, спільно з клієнтом, ми розробляємо технічне завдання і детально опрацьовуємо аналіз вимог. Також обговорюємо сам процес інтеграції і регламент роботи сервісу, формуємо дані для синхронізації. Замовник повинен чітко поставити або підтвердити завдання і надати потрібну інформацію для подальшої розробки.

Після формування кінцевої мети і вимог інтеграції, узгоджених з клієнтом, ми переходимо до етапу проектування сервісу інтеграції. Наші IT-фахівці створюють попередню структуру сервісу, опис HTTP запитів і передають ці дані клієнту.

Коли попередні кроки узгоджені і сервіс спроектований, переходимо безпосередньо до кроку розробки сервісу. Ми використовуємо метод TDD, коли проводиться розробка через тестування. Даний метод дає стабільність і відмовостійкість для розроблюваного ПЗ. Далі сервіс проходить етапи тестування і налагодження.

Після всіх етапів, ми проводимо його впровадження і клієнт може використовувати запити по сервісу у себе в системі.

Які бізнес-задачі вирішуються завдяки інтеграції?

1) Автоматичне заповнення шляхового листа:

Для багатьох компаній заповнення шляхових — це прям біль. Наприклад, в ручному режимі, при автопарку – 30 машин, бухгалтерія разом з керівником для візування, витрачає в середньому близько 2 годин на день на закриття виконаних маршрутів. Більш того, крім втрати часу, нерідко трапляються і різні нестиковки.

Для того, щоб скоротити час на обробку шляхових, мінімізувати людський фактор, і гранично точно визначати витрати на утримання автопарку і доставку продукції — ми реалізували інтеграцію систем UMT і 1С.

Які дані автоматично заповнюються в 1С і синхронізуються з телематикою UMT:

Детальніше з даним рішенням Ви можете ознайомитись у статті “Автоматичне заповнення шляхових листів”

2) Наскрізний автоматичний аналіз руху і витрати палива на підприємстві

При управлінні автопарком — велика частина коштів йде на паливо, тому важливо чітко розуміти: як і на що вони реально витрачаються. Ведення детального автоматизованого обліку руху і витрати ПММ на підприємстві допоможе Вам правильно аналізувати ефективність використання палива, виявити вузькі місця, усунути махінації і значно оптимізувати витрати.

Ви будете бачити інформацію по всьому ланцюжку руху палива (з будь-якого періоду), скільки:

  • ПММ отримано від постачальника
  • знаходиться на відомчих АЗС
  • видано – отримано і витрати (по кожній заправці і по кожній машині),

а також, зможете відслідковувати реальну витрату і залишок в баку всього і по кожній машині.

Опис рішень при заправці на відомчих АЗС

Опис рішення при заправці на мережевих АЗС

До слова, з приводу витрати. Найчастіше, багато компаній списують її за нормою, навіть якщо у них встановлена ​​система GPS моніторингу з контролем палива. Коли здається шляховий, диспетчер, логіст або бухгалтер вручну звіряє витрати по паперовому шляховому з показниками в GPS моніторингу і вручну вносить в 1С – зазначає перепал або економія, або пише як вважає за потрібне.

А можна робити так:

  • напівручний режим — це коли також вручну вносяться дані з паперового шляхового в 1С, а факт витрати палива автоматично підтягується в 1С від GPS. Звірку вже так робити простіше;
  • дані по пробігу з одометра автоматом підтягуються з GPS в 1С, там за нормою розраховується витрата + факт витрати палива (за даними від датчиків). Якщо розбіжностей більше зазначеної похибки немає, проводиться списання.

Такий варіант, знову ж таки, значно скорочує час на обробку шляхових листів і мінімізує помилки / махінації.

3) Контроль відхилень по маршруту.

Маршрутне завдання зазвичай вводять в 1С. При цьому, навіть маючи окрему систему GPS моніторингу, досить складно відстежити (особливо в онлайні) відхилення під час виконання маршруту і своєчасність прибуття на точку доставки. Коли автопарк — це не 5 машин, за всіма деталями кожного маршруту так просто не встежиш. Але за допомогою інтеграції телематики і облікової системи ми зуміли знайти рішення даної задачі.

У чому полягає рішення:

У систему UMT з 1С, ми отримуємо плановий маршрут. Далі наш сервер в онлайні контролює відхилення за фактом його проходження: фіксує зупинки і запізнення на точку доставки. Дані в системі UMT Ви бачите ще в процесі виконання самого маршруту. Також, при будь-якому відхиленні або запізненні, інформація в цю ж секунду передається в 1С, а по завершенню маршруту відображається план-фактне порівняння. Таким чином, диспетчер або логіст в своїй робочій панелі (а це зазвичай 1С) управляє і контролює всю ситуацію по ходу маршруту. За допомогою синхронізації систем, співробітник може оперативно дізнатися і вплинути на виникший інцидент і уникнути подальших розглядів з незадоволеним клієнтом.

4) План-фактний аналіз виконання маршрутів, відвідування точок.

До попереднього рішення є можливість отримувати і аналізувати набагато більше показників. Дані з системи UMT потрапляють в 1С, де відображається план-фактне порівняння по: пробігу, послідовності відвідування точок, кількості відвіданих точок, своєчасності відвідування, часу вивантаження на кожній точці, температурі в рефрижераторі на кожній точці вивантаження та ін. (подібний звіт формується в залежності від Ваших завдань).

Приклад реалізованого кейсу з даним рішенням

5) Планування і облік технічного обслуговування транспорту.

Проходження ТО — це ще один вагомий блок в управлінні парком техніки. Для великих автопарків якісно стежити за станом транспорту досить складно: все вчасно обслуговувати, міняти, перевіряти. А якщо при цьому ще й вручну вести облік витрат на обслуговування кожного ТЗ, то може вийде “суцільна каша”. В якій розібратися, в кращому випадку, може тільки механік, тому залишається працювати тільки на довірі (що не завжди добре закінчується).

Для автоматизації обліку проходження ТО ми підключаємо модуль FLEETRUN. Задавши роботи, інтервали і на якому кілометражі / періоді були проведені останній раз роботи, від GPS можна отримувати в автоматі повідомлення про майбутні або прострочені роботи з зазначенням автомобіля і типом запланованих робіт. Також відображається фактичне відвідування СТО (для виключення ситуацій коли списали запчастини і роботи на СТО, а машина туди навіть не заїжджала).

Крім цього, модуль також інтегрований з 1С, тому, Ви можете синхронізувати дані, для ведення обліку в одній програмі.

Детальніше про модуль ТО 

6) Факт виконання завдань по маршруту або роботам.

Для компаній, яким важливий не тільки факт виконання маршруту, а й необхідно розуміти як виконуються маршрутні завдання (наприклад, скільки баків з кожної точки забирає сміттєвоз) було розроблено рішення, за допомогою якого автоматично фіксується факт і відхилення під час виконання поставлених завдань.

За допомогою маршрутизації в системі UMT, призначений логістом маршрут автоматично відображається на планшеті або телефоні водія з навігацією і завданнями по даному маршруту.

Далі, по ходу виконання — дані передаються в систему UMT (можна налаштувати: або водій самостійно зазначає закриття завдань або інформація підтягується зі спеціалізованих датчиків), і знову ж, інформація синхронізується з 1С, відображаючись і там.

Реалізований проект з використанням даного рішення

7) Автоматичний розрахунок обробленої площі поля, витрати ЗЗР.

Для агро сфери, ми також реалізували інтеграцію з обліковими системами. Завдяки модулю HECTERA, дані по обробленої площі (з урахуванням автоматичного підрахунку перекриття і пропусків), полях і посівах відображаються в зручному і функціональному інтерфейсі та синхронізуються з 1С, де ведеться основний аналіз і облік.

Детальніше про агромодуль

Також, можна (і потрібно) використовувати інтеграцію GPS та 1С для бюджетування та аналітики ефективності роботи техніки, водіїв, механіків, логістів і т.д., оперативного обліку, аналізу виконаних робіт і матеріалів. Важливий момент, система транспортної телематики дає дані в цифровому вигляді онлайн за фактом якоїсь події з транспортом (зараз ми вміємо отримувати практично будь-які параметри по роботі всіх типів транспорту і техніки), а система 1С — це облікова система де ведеться управлінська статистика ( кому, що, навіщо) + фінанси (скільки витратили, скільки заробили).

Об’єднання цих даних, а саме інтеграція двох систем, дає потужний інструмент для УПРАВЛІННЯ процесами в онлайні, для АНАЛІТИКИ показників і загальної АВТОМАТИЗАЦІЇ роботи автопарку.

Але, перед тим, як підібрати рішення і впровадити потрібну Вам інтеграцію, наші фахівці обов’язково проводять детальну діагностику Ваших бізнес-процесів, для того, щоб Ви отримали дійсно якісний результат.

Проконсультуватися і замовити рішення Ви можете за номером 0674307272 або за допомогою запиту за адресою sales@umt.ua.

Звертайтеся і Ви побачите, що Ваш автопарк здатний на більше!

 

Поділитися

Зв'язатися з нами

    +380675222555

    Служба супроводу
    support@umt.ua

    Відділ продажів
    sales@umt.ua

    Вакансії

      Наша підтримка працює 24/7